Jag är brun!

Jag är mycket imponerad av Comodynes BUS-servetter. Så lätt och smidigt! Jag kommer definitivt att fortsätta använda dem. Jämför man med BUS på tub så är detta så mycket lättare. Man bara torkar av sig själv, typ. Luktar inget spciellt heller. Dagen efter luktar man ju alltid tycker jag. Det är en speciell doft man får från BUS. Men man luktar ju inte bränt som man gör efter att man solat solarie iaf. Detta är bara första gången jag provat den men jag är över förväntan nöjd.

Jag rekomenderar absolut!

Kommentarer
Postat av: Erica

har funderat på att prova dem också men vågar inte riktigt. Har aldrig vågat mig på¨med BUS i ansiktet, vad gör man ifall det blir fläckigt? Låser in sig?! :)

Har du några tips, något man ska tänka på,speciellt ansiktet då? Tar du hela kroppen med dem?

2006-05-30 @ 13:14:56
Postat av: Pannkaksbruden

Erica: Jag har alltid använt BUS i ansiktet. Men jag måste säga att det har aldrig varit så lätt att smörja in sig och få det jämnt som med den servetten. Det är svårt att få extra mycket någonstans för det är inte så att servetten dryper av vätska. Jag har dem till hela kroppen ja. Tvätta av ansiktet och smörj in dig först. Sen tar du bara servetten och "torkar av" hela ansiktet och ner för halsen, runt bak i nacken, lite ut på axlarna (armarna om du vill få färg där med) Om du är lite orolig gör det på en fredag så hinner det försvinna tills på måndagen. Men jag tror inte det är någon risk. Se till att du torkar hela ansiktet bara, torka även i hårfästet i pannan och på sidorna och kom ihåg öronen och bakom dem. All hud ska "torkas av". Lite rörig förklaring kanske...

Postat av: Erica

Tack :) Jag får väl försöka mig på detta :)

2006-05-30 @ 13:36:48
Postat av: Pannkaksbruden

Det är lätt som en plätt! Bara man torkar överallt.

2006-05-30 @ 13:39:33
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Hanna

den låter bra:) kanske man borde prova, är bara så feg när det kommer till bus i ansiktet:P

2006-06-03 @ 15:53:15
URL: http://luxury.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback