Mina Bikinis

Tänkte jag skulle dela med mig lite av vad jag har i min graderob. Börjar med det mest använda under sommaren. Visar inte alla utan bara de som används mer än två gång om året. :)

BIKINIS!
Alla är faktiskt från H&M. Inköpta under några års tid.
Först har vi mina enfärgade. Den svarta med skärp och spänne på underdelen och knyt mellan brösten. En grön standard. (Kan du röna ett tema över mina bikinis. Triangel... säger det dig något?) En lila med text och tryck på rumpen och ett skärp.

       

Mönstrade
De två sista är inköpta iår. Båda har redan blivit invigda. Den sista blev det i helgen när solen gassade på som bäst. (den är riktiggt snygg när man har fått lite färg. Man ser ännu brunare ut då!) Den Turkosa är en favorit. Den användes flitigt under förra året och den bruna med cirklar kommer nog att bli en favorit i sommar.

           

Jag har testat så många bikinis med bygel men ingen passar mig eller kanske ska säga passar inte mina bröst. Sitter bara fult och alltid alldeles för löst, överallt. Har inte provat någon bandeu-top än. Men man kanske skulle göra det så att man får lite variation... vet inte om jag har sett några snygga bara?

(uppdatering: Jag saknar en röd eller någon liknade färg på en bikini. Ser jag nu.)


Uppdetering: Påfyllning i garderoben!

      

Kommentarer
Postat av: chic

Den lila är snyggast!

Postat av: Madde

Det finns en jättefin bandeu-top på Åhlens, röd och vit-randig. Köpte den för någon månad sen och använde den nu i helgen. Kanske inte så hett med linjer från banden runt halsen men är man snart låter man dem inte sitta uppe när man solar, som jag tyvärr inte lyckades med....! :)

2006-06-13 @ 16:47:28
URL: http://billochbull.blogg.se
Postat av: Pannkaksbruden

Madde: Tack för tipset! Ska springa in där och ta en titt. Röd och vit randigt låter perfekt för mig! ;)

2006-06-13 @ 18:27:21
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Karstenjennie

NICE AND WONDERFUL SITE

2010-12-02 @ 15:45:09
URL: http://karstenjennie.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback