Fira! 26 år!

Igår var hela familjen och åt middag tillsammans. Mamma och pappa fira 26årig bröllopsdag. Så vi barn bjöd dem på middag. Kvällen började hemma hos mamma och pappa med lite bubbel och snacks. Sedan bar det av ner mot stan till en liten Italiensk restaurang. Fick fick bord på deras innegård helt ensamns var vi. Dem hade infravärme så det var varmt och gott även om klockan var efter 7. 

Till förrätt tog jag Prosciutto Parma e Melone
Parmaskinka, olivolja och melon (Sååå gott!)

Varmrätt blev det Tortellini Parma
Tortellini i olivolja och vitlök, serveras med parmaskinkaoch färsk parmesan. Jag beställde till soltorkade tomater (Sååå gott det med)

Efterrätt Creme Brûllé (helt underbart!)

Jag var så mätt efteråt. Min älskling ville komma fram och kramas på vägen hem men mätt som jag var så skrek jag till...
- Neej! tryck inte på min mage. (jag trodde jag skulle spy då)

Jag fick en stor kram av mamma och pappa som tackade för en mycket trevlig kväll. Tror att de uppskattade det väldigt mycket. Kul att man kan göra någon glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback