Inbjudande lipgloss

Lipgloss body shop

Jag har skaffat mig en ny favorit. Köpte detta läppglans från
the Body Shop förra veckan.. eller var det förrförra? Man får den perfekta party-munnen av dem. (jag försökte ta kort på det igår men det gick inte att göra det rättvisa... så jag struntade i det.) Jag har fått min kompis som jobbar på Body Shop att lova att förvarna mig om de börjar ta slut. Så jag kan köpa på mig några... eller ett till iaf.
Sen luktar det gott också! Cranberry... Mmmm... smakar lite sött också. Sen så klibbar det inte så där äckligt som vissa läppglans gör. I like!


Sheer Cranberry Lip Duo
Två läpprodukter i en. Applicera först den mer täckande nyansen och därefter det glansiga och skimrande glosset. Innehåller avokadoolja, jojobaolja samt Community Trade producerad marulaolja från Namibia och bivax från Zambia. Finns i nyanserna Sunrise Aurora och Sunset Aurora.
Pris: 179:-


Kommentarer
Postat av: Christianoda

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback