American Apparel

76915-356
Tänkte bara nu när det är en massa prat om American Apparel, vissa upp några modeller som jag har och vad jag tycker om dem.

Linnet till vänster, 2x1 Rib U-Neck Tank är min favorit. Uringningen är lagom och den är lite längre i modellen. Slipper gå och dra i det, den täcker magen gott och väl. Finns inte i lika många färger som Rib Boy Beater Tank men tillräckligt många färger för att jag ska kunna använda dem som baslinnen. (17 olika färger)

Linnet till höger, Rib Boy Beater Tank är lite kortare men väldigt mjuk och bekvämt. 33 olika färger har du att välja mellan. (för övrigt är det detta linne som nu finns hos nelly.se)


Rekomenderar!
Måste även nämna deras Sheer Jersey Racerback Tank som jag använder som pyjamaslinne. Det är så mjukt. Likt inget annat linne jag haft. Så det lämpar sig alldelles utmärkt att sova i.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Behöver man gå upp en storlek om man ska ha Rib U-Neck Tank? Har för mig att jag läst någonstans att man ska göra det på American Apparel

2006-08-30 @ 15:06:57
Postat av: Pannkaksbruden

Anonym: Jag har S på mitt linne. (jag brukar ha xs-s) Men det är rätt tajt jag skulle kanske kunna ha en storlek större. Fast jag tycker nog att det är lagom tajt ändå...

Postat av: Erica

Oj,trodde jag skrev in namn, ursäkta :) Okej, kanske bäst att gå upp en storlek ändå, för det är tråkigt om de blir för tajt.

Tack för hjälpen! Blir nog en beställning från neea.se då för de hade fått in dem såg jag, eller skulle få in dem iaf.

2006-08-30 @ 21:19:59
Postat av: Pannkaksbruden

Erica: Gör inget! :) Jasså har neea fått in AA ockå. Det får jag nog titta närmre på. Tack!

2006-08-31 @ 09:44:57
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Fia

Lite off topic, men jag gillar verkligen ditt halsband på bilderna...

2006-09-01 @ 00:28:09
URL: http://fialutten.blogg.se
Postat av: Pannkaksbruden

Fia: Det är favoriten. Den hänger runt halsen på mig (nästan) varje dag. :)

2006-09-01 @ 10:23:02
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback