Göteborg-Stockholm tur och retur

Idag har jag varit i sthlm över dagen med jobbet, kom precis hem. Är inte så lite trött nu... jag var tvungen att gå upp klockan 5 imorse för att hinna med ett plan så jag var uppe i sthlm i tid idag. Tur att jag inte har 13 timmars dagar varje dag. Fy! man är ju helt slut. Jag skulle dock vilja gå ut och gå lite. Jag är så stel och seg i kroppen. Men en annan del av mig vill bara kasta mig i soffan och sätta på TVn och ligga kvar där tills jag förflyttar mig till sängen. Får se vad det blir när älsklingen kommer hem. Han är säkert lika trött han. Men jag ska försöka få ut honom på en lite promenad, det behöver ju inte vara så länge/långt. Bara man fått röra lite på sig.

Kommentarer
Postat av: Mini Games

Thanks for the information


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback