Bakhelg


I helgen ska det bli bakmaraton. Jag har hittat massor med saker som jag vill baka till. Denna helgen ska bli en helg helt för mig själv. Jag tycker det ska bli jätte skönt att få vara för mig själv hela helgen. Så jag ska försöka plocka lite hemma, rensa ut kläder, baka, laga god mat till mig själv. Mmm... jag längtar. M ska vara borta hela lördag och söndag. Tyckte det var lite tråkigt först att inte träffas på hela helgen men varför inte vända det till något positivt och passa på och få gjort saker som jag inte haft tid med innan. Det kommer att bli mysigt. Baka kanelbullar, brouvnis, småkakor, mjuk pepparkaka... kanske något mer. Sen kolla på MASSOR med vänner avsnitt. Perfekt att ha lite bullar och kakor i frysen vi behov. Jag älskar att laga mat och baka men jag har inte haft så mycket lust och inspiration till det. På vardagarna är man ju så trött när man kommer hem. Så det blir bara hämtmat nästan alla dagar måndag till fredag. Men nu ska jag försöka få upp lusten igen. Nu längtar jag till helgen! Ska nog göra en inköpslista till imorgon då det blir STORhandling på ICA Maxi.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh det låter värsta mysigt! Och med vänner till det kan det inte bli bättre!

Postat av: Pannkaksbruden

Lina: Jag visst gör det! Skönt med en paus från vardagen.

2007-11-01 @ 12:37:28
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se
Postat av: Erlendzahra

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-07-01 @ 09:31:24
URL: http://erlendzahra.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback