Perfekt! Men...

Jag var inne i stan efter jobbet och sprang in och provade toppen och klänningen. Toppen var inget att ha punkt. Jag är inte det minsta besviken över det heller. Klänningen provade jag i small och den var helt perfekt. I modellen. Men storleken var lite för stor. Så jag behöver en XS. Jag har hittat klänningen på H&M Trend så min första tanke var "Vem mer än nordstan har trend?" Jo, kompassen (klockan är nu 18.53). Så jag ökar på mina steg gånger 150 (medans jag rusar upp så hinner jag fundera ut vad jag ska säga om jag kommer för sent och måste "fjäska" och vart jag ska leta någonstans) och hinner precis upp och in till kompassen och irrar runt på nedervåningen och försöker hitta något grått. Tyvärr ingen klännig! Buuhu... så nu sitter jag inne på H&Ms sida och försöker lokalisera alla H&M butiker i Göteborg som har Trend. Den enda jag har kvar är Avenyn. Så imorgon bär det av dit DIREKT efter jobbet. Jag trodde att H&M i Allum också hade trend men inte då...


För alla svarta storleks lappar är väl H&M Trend, eller?

(Uppdatering: Åhhh jag vill verkligen ha den!!!)

Kommentarer
Postat av: Emma

Alla rosa lappar är trend!

2007-01-23 @ 22:02:43
Postat av: Pannkaksbruden

Emma: Tack! Då får jag ta reda på hur det ligger till med färgerna då...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback