Med på resan

American Apparel plånbok  American Apparel plånbok        
När jag åker utomlands drar jag aldrig med mig hela min plånbok. Jag tar bara med mig det jag faktiskt behöver, jag lämnar H&M, ICA och Åhlens-korten hemma i sverige. Det som får följa med är VISA-kortet, det där EU kortet från försäkringskassan (ifall man skulle bli sjuk.) växlade pengar och... finns det något mer som får följa med? Aaja iaf... Jag tar bara med mig en liten mynt... (vad heter det?). Jag köpte en liknade den på bilden här uppe från Ordning&Reda för några år sedan och den har fått hänga med på de flesta resor. Tar lite plats och rymmer kort, mynt och sedlar. Perfekt! Men nu har den gått sönder... så det är dags att byta ut den. Då hittade jag denna plånbok från American Apparel. Jag har försökt beställa den i höstas men då fanns den inte i den färgen jag ville ha i Europa än. Så jag struntade i det då. Men nu kanske man ska göra ett nytt försök. Det börjar dra ihop sig till nästa utomlands resa. (första veckan i augusti) Så man kanske ska slå till. Jag har sprungit på Ordning&Reda lite titt som tätt för att se om dem har fått in några liknande men inga har synts till... det finns ju dessa små färgglada om man bara vill ha något att läga mynt och sedlar i.

Denna skulle kunna funka också. Så den har jag funderat på.

Bilder från American Apparel.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag brukar alltid plocka ut allting som ligger i plånboken innan jag åker och ta med mig hela. Men att ha en sån liten portmonnä kan ju alltid vara bra att ha slipper man hälla ut allt ur plånboken.

2006-06-20 @ 14:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback