Tävling! hos Engla

Engla har en tävling just nu där du kan vinna en weekendresa för två. (med Airtours) har du en blogg så är det lätt att vara med. Har du ingen så är det bara att skapa en. Finns många som är gratis.

Chrystler et al. by kennymatic.

Mitt val - New York. Min motivering:
Jag skulle boka en resa till Paris snabbt som bara den. Jag och älsklingen har varit där för läääääänge sedan. Men aldrig ihop. Han har ju rest över allt känns det som... Autralien, Nya Zeeland, hela europa, sydafrika m.m. Inte det lättaste att upptäck något nytt med någon som har varit överallt. Eller nej vänta nu... jag hade ju bokat flygbiljet till något ställe långt borta där ingen av oss har varit. Som vi kan upptäcka ihop. Åhh det skulle jag ju såklart välja. New York hade jag valt för där vet jag att han inte har varit. Åhh tänk att strosa i central park, äta amerikansk frukost (just amerikanska pannkakor är en favorit hos oss båda), äta middag på någon hip eller romantisk restaurang i staden som aldrig sover. Kanske till och med fira bröllopsdagen där. Det är ju bara några månader kvar... det hade varit en 3års present som heter duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback