Samma modell olika färger

image611
Köpte hem två kjolar idag med mycket 50-tal över sig. Två likadana faktiskt. En gul (den på bilden) och en svart. Den svarta får stanna. Jag är såå nöjd med den. Jag funderade på den gula... men jag känner nu när jag har funderat en stund att den nog får åka tillbaka. Den har en härlig gul färg. Riktigt snygg till en sommar bränna. Men den känns inte hundra å känns det inte hundra så ska man inte köpa den. Det är mitt motto när jag shoppar. Man ska inte köpa något som känns sådär. Då kommer man inte använda det eller så använder man det en eller två gånger men aldrig mer... (den svarta satt snyggare också, tänk vad det kan skilja egentligen även om det är samma storlek)

Kommentarer
Postat av: syren

Snygg kjol!

Postat av: Vetlemargrete

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2010-04-13 @ 14:39:50
URL: http://vetlemargrete.3steps.com
Postat av: Daniela

Söt :D

2010-04-13 @ 15:24:01
URL: http://danielaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback