Pigg och freesch... (en ledtråd)

image615
Nu är vi hemma igen efter en helg i sthlm. Ja,
resan blev till sthlm. Jag har fått i mig hotellfrukost! Jag ÄLSKAR hotellfrukost. Det är höjden av lycka att få gå och välja och vraka bland allt gott som finns uppdukat och bara ta för sig av det man är sugen på för stunden. Mmmm mums! Har bara vilat och slappat i helgen. Det har varit så skönt! Både jag och älsklingen behövde detta. Vi bodde på hotell Anglais precis vid stureplan. Så vi hade nära till shopping, gamla stan och solen var med oss hela helgen. Så skönt att sitta i solen och dricka kaffe och bara mysa. Känns som att man kan göra en favorit i repris nästa år. Myspys!

Kommentarer
Postat av: Malin

Stockholm är en helt UNDERBAR stad, enormt vacker. Skulle dock inte vilja bo där :)

Postat av: Frida

Härligt med en stokholmsweekend!

2008-04-18 @ 22:55:46
URL: http://www.husmusen.blogg.se
Postat av: Anna

Malin: Jag håller med dig, skulle inte vilja bo där heller(just nu iaf). Men jag skulle gärna åka dit lite
oftare.

Frida: Det var härligt! Speciellt när vi ha sånt flyt med vädret.

2008-04-19 @ 15:35:02
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback