Träningskläder

image615
Nu har jag gjort en beställning hos H&M på lite toppar och ett par byxor. Topparna var jag inne och kände på i butik i veckan. Det är så mjuka och sköna(!). Tyvärr så fanns de inte kvar i min storlek. Så jag gick in och kikade på hemsidan och där fanns de kvar i alla storlekar och färger. Så det blev en rosa och en grå topp, svarta byxor och så tänkte jag testa deras sportbh. Hittade dem inte i butiken heller. Det mesta verkar vara slut där. Hoppas att paketet kommer någon gång nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jag har sporttoppen i svart, den är sådär. Passar till lite lugnare aktiviteter då den inte håller allt på plats så där jättebra =/

Postat av: Pannkaksbruden

Emmelie: Jasså... hmm... aja den får en chans ändå det är ju lätt att skicka tillbaka.

2007-09-30 @ 19:25:36
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback