Något att träna i

Jag behöver träningskläder. Jag har aldrig tränat särskilt mycket men nu har jag tagit tag i mig själv. Vi var ute igår  och joggade/gick 8 km. Senare på dagen så spelade vi lite squash (första gången för mig). Det var faktiskt väldigt kul. Så det kommer jag definitivt att göra om. Gärna denna veckan! Det lär ju ta ett tag innan man blir någorlunda bra på det. Jag har aldrig hållit på med några racketsporter heller. Men med lite övning så kan jag nog bli helt okej. Det är en jobbig sport. Man måste vara på alerten hela tiden annars är det kört. Men tillbaka till ämnet...  träningskläder är jag i stort behov av. Måste kolla runt lite...

Kommentarer
Postat av: Sara

man mår så bra av att träna!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback