Roberto Cavalli at H&M

image634

Nu är det snart dags, 8 november. På H&Ms hemsida idag så kan man se några få bilder, dem har även en blogg där man ska kunna läsa lite om hur det kom sig att det blev Roberti Cavalli och om kollektionen. Kollektionen består av 20 herrplagg, 25 damplagg med matchande accessoarer och underkläder. Jag kommer inte att stå utanför någon butik den 8 november. Men bänkad framför datorn kommer jag att sitta när den väl släpps där. Det ska ju släppas ett urval av kläder där med. Passar mig bättre. Jobbar ju inte i stan så det blir krångligt för mig att ta mig dit. Men det blir en sväng efter jobbet, brukar finnas lite kvar. Finaste sakerna är ju borta men kanske hittar man något. Jag gillar Cavalli så jag är lite i extas... nyfiken är jag också! Kan vi få se lite mer bilder snart?!!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vill oxå se mer av vad som kommer!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Sveinoda

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2010-12-08 @ 14:43:10
URL: http://sveinoda.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback