Idag

Vad har jag gjort idag... städat lite hemma, hittade lite räkrester(inget som luktade dock) från vår myskväll igår. Vi hade över en kompis/granne igår. Vi åt färska räkor med vitt vin och tillbehör. Det var en mysig och skön avslutning på veckan. Idag hade jag tänkt att jag skulle plantera om mina örter till större krukor men det har inte blivit av än... jag har börjat lite försiktigt kan man väl säga. Jag har lagt terrakotta krukorna i en hink med vatten för att dem ska bli genomblöta. Men nu känns det lite sen att sätta igång. Jag vet inte om jag ska plantera om dem idag eller imorgon... jag tror att det får bli imorgon faktiskt. Ska se klart filmen nu som jag håller på att titta på innan M kommer hem. För när han kommer måste jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Vi ska hem till en kompis kväll och laga lite mat och tjöta. Kul!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fin blogg!

Postat av: Pannkaksbruden

Tack! :)

2007-05-06 @ 12:05:44
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback