Jag har fallit precis som alla andra

76915-581
Minimarkets blommiga jacka är ju bara sååå snygg! Den har blivit en riktig hangup för mig. Ett plagg jag inte kan få ut ur huvudet nu. Jag kommer antagligen att gå och köpa den nu. Jag vet den är dyr... men det blev ju ingen spanienresa för oss i maj och jag har pengar på sparkontot nu som bara sitter där och väntar på mig och att jag ska slösa upp dem. Men... hmm... jag ska se om jag kan gå och prova den någon gång den här veckan. Har hört att de säljer den på Victoria Arena i göteborg. Hoppas att den är jätteful på mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan tipsa om att Monki har en snarlik jacka.
Utgår från att den har ett snällare pris...

2007-03-13 @ 17:27:28
Postat av: Iverviktoria

I recomend this site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback