City Lights

76915-576
Jag äger en vit Manhattan Portage väska sedan några år. (Den är inte så vit längre, trots att jag har tvättat den...) Den är perfekt att ha när man är utomlands eller när man ska någon stans och bara behöver få med sig det viktigaste. Den rymmer: plånbok, nycklar, kamera, Försvarets hudsalva, solglasögon och lite smink. Med andra ord, det viktigaste. Jag köpte min på Global, i göteborg, för 350 kr tror jag. Jag vill ha en till eller två till. En svart och en... någon annan snygg färg. Jag fundera på om jag ska köpa en i sverige eller om jag kan lyckas hitta en affär i New York som säljer dem.

Den finns att beställa på nätet.

Kommentarer
Postat av: Karstenelena

Very informative. Great site. Really professional.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback