På måndag så...

...så få vi veta hur det blir med lägenheten. Åhh jobbigt! Jag vill så gärna ha den. Vi är ju inte ensamna om att vilja ha en lägenhet... så vi får väl se hur det går. Är rädd att vi inte kommer få den. Men man hoppas ju alltid. Det verkade så lätt i början. Vi trodde vi hade fått den men sedan så verkade hyresvärden ta det tillbaka. Så nu vet vi inte alls hur det kommer att blir. (jag ser min walk-in-closet försvinna) JAG VILL HA DEN.

Jag skiter just nu i hur den ser ut inuti. Jag vill bara ha den. Jobbigt, jag hatar att gå och vänta. Kan dem inte bara säga om vi fått den eller inte. Så länge jag är oviss om hur det ska bli så går jag bara och drömmer och oroar mig för den. Hade varit lättare om jag visste att vi inte skulle få den. För då kan jag släppa den. Men nu går inte det. Ahhhhhhhhhhhhhh!! Jag blir tokig. Jag funderar på den HELA tiden.

Tre dagar kvar tills vi ska ringa och kolla igen... bara helgen kvar. Sen får vi se.
Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag håller tummarna!!!

Postat av: Pannkaksbruden

Elsa: Tack! :)

2007-06-18 @ 10:37:56
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se
Postat av: Odinastrid

Your website is extremely interesting

2009-05-13 @ 12:02:07
URL: http://odinastrid.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback