Guldbonus. H&M hallå?!!

När får jag min guldbonus från H&M? Mitt "år" tog slut i november... hoppas att jag får det snart för jag hittar så mycket på H&M som jag vill ha nu. H&M har lyckats pricka in väldigt många plagg på min önskelista de senaste 2 månaderna. Idag var jag inne en snabbis bara och hittade en hallonröd lite A-linjeformad topp och en skön grå klänning. Jag skulle vilja köpa dem... men jag har inga pengar till det egentligen. Det går ju att nalla från sparkontot men jag vill helst låta bli. Men å andra sidan så kan ju kläderna ta slut om jag inte köper dem nu. Kan jag vänta till lönen på torsdag eller inte? Det är ju faktiskt bara tre dagar. Det hinner väl inte kläderna ta slut på?

Hmmm... Någonting (vet inte vad?!) säger mig att jag kommer att föra över pengarna imorgon eftermiddag precis innan jag sticker från jobbet och rusa in på H&M, roffa åt mig kläderna, springa till kassan så fort att inte ens hinner prova dem och sitta så nöjd hela bussresan hem.

Nu när jag funderar på det... jag tror faktiskt inte att jag kommer att ångra mig. Båda plaggen känns som sådana impulsköp som är klockrena. Klänningen såg såå skön ut och passar in i stilen/modellen på kläder jag är... (jag är nog lite av en periodare... just nu har jag en nästan exakt bild i huvudet av hur kläderna jag vill ha ska se ut. Brukar vara så... hittar jag ett plagg i verkligheten som ser ut så vet jag att jag kommer älska plagget tills jag dör eller tills jag använt sönder det. Haha. Men det är inte ofta man har sådan tur.) ...inne på just nu och toppen hade den perfekta hallonröda tonen och snygg vid modell.



Oj vad långt inlägg det blev...

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag har pratat med en som arbetar på H&M club och guldbonusen kommer i slutet av februari.

Postat av: Pannkaksbruden

Åhh tack för svaret! Men nej såå sent. Jag vill ha min NU. Aja då får jag väl köpa klänningen och toppen cash då. ;)

2007-01-22 @ 22:22:29
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag väntar också!

2007-02-18 @ 20:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback