Det andra

76915-540
Jag hämtade även ut ett paket från
Ellos. Vilket innehöll tre bikinis, och två diadem och en sjal. Sjalen blir perfekt för lite sailor inspirerade outfits. Diademen är sköna och super när man vill ha bort luggen från ansiktet. Tyvärr måste jag byta sorlek på en av mina bikinis. Jag brukar ha 34 på överdelar när jag köper kläder men på bikinis så blir det alltid en storlek större(36). Jag beställde 34/36 på bikini överdelarna från Ellos det trodde jag skulle vara lagom, men dem är alldeles för små. Fick knappt igen dem i ryggen så nu måste jag byta till storlek 38/40... känns lite konstigt. Jag skulle ju inte säga att jag har stora bröst. Så det låter lite konstigt men men... får väl göra ett försök. Annars var bikinisarna så snygga. Jag blev förvånad. Mina förväntningar på Ellos är inte så stora... kanske ska tänka om lite. Iaf när det gäller material... mode sidan kan de fortfarande bli lite bättre på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback