Brunch någon...?

76915-549

Fick ett paket från
Buzzadore igår. Med Kellogg's Special K Active. Jag har nog aldrig testat Kellogg's Special K. Har alltid tror att dem bara för att de är så nyttiga inte ska vara goda. Utan smaka typ pap... vet inte varför jag har fått för mig det men så har jag tänkt iaf. Men nu när jag fick hem att prova så varför inte. Jag kanske inte hade köpt dem själv för att testa. På morgnarna brukar jag vanligtvis äta fil och müsli. Men vi får väl se om det kommer bli något köp av dem i framtiden eller inte...

Jag och M har faktiskt frågat ett gäng kompisar om de vill komma över på brunch på lördag. Har tänkt det jätte länge men det har inte blivit av. Men nu så... ska ta och ställa fram Special K och se om det är någon som vågar smaka på dem. Vi får väl se...



Är du inte redan medlem hos buzzadore så kan du bli det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback