Jag lever inte för att jobba. Jag jobbar för att leva.

Usch! Jag har hur mycket som helst att göra på jobbet! och när jag kommer hem på dagarna (runt 6,7) så är jag helt slut. Bläää... men men det lugnar väl ner sig snart. Kul att jobba från halv sju på morgonen till klockan 6. NOT. Så här vill inte jag ha det i framtiden. Jag skulle hellre jobba mindre... så man kan få ut lite mer av sitt liv än att jobba jobba jobba. Att göra karriär är inte min grej. Jag är nöjd så länge jag klarar mig på min lön och jobbet är någorlunda givande. Ibland är det såklart kul med lite utmaningar på jobbet. Men jag vill hellre ha ett liv utanför jobbet, jag gillar det livet mer...

Kommentarer
Postat av: Erica

Jobbigt när man blir så stressad :( Vad är det för slags jobb du har?

2007-02-21 @ 22:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback