Ännu mera nytt från H&M

Idag har H&M släppt lite mer vårnyheter på hemsidan. Flera av plaggen finns i ute butik och har funnits där ett tag men orkar man inte köa i butik så är det bara att beställa hem och börja prova...


(uppdatering: Denna klänningen är så söt! Men jag borde vänta tills löning... en väska också kanske.)

Ett tips till alla ni som missade hängsleklänningen... den finns i butik sedan början av veckan. Jag var inne på H&M igår och det fanns flera ex kvar i butik. Ingen som verkade ha upptäckt dem där än...

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Spännande, ska jag kika på! :)

Postat av: Pannkaksbruden

Sweetheart: Gör det... jag såg nu att massor redan har börjat ta slut. Här går det undan. :)

2007-02-15 @ 10:05:10
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se
Postat av: Britishguyhomes

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2010-09-15 @ 10:10:53
URL: http://www.britishguyhomes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback