Slappa i solen...

76915-589
Jag lade faktiskt med denna boken i min senaste beställning från
Adlibris. (Det blev inte bara en massa chic-litt.) Den var mysig... en bok som man kunde få en hel del roliga idéer från. Vi ska under våren bygga en stor veranda på landet som vi kan slappa på. Men det måste ju göras mysigt först så jag letar inspiration överallt just nu. Köper Drömhem&Trädgård, AlltiHemmet, Sköna Hem och Hus & Hem i mängder. M börjar undra vad det är med mig. Jag sitter och läser om balkonger, uterum, tills jag somnar på kvällen med tidningarna spridda runt mig.

Iaf. Jag kan rekomendera denna boken den får mig att vilja påta och greja i trädgården lagom mycket.

Kommentarer
Postat av: Hasse

Håller med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback