Lite dött

Ursäkta att det är så dött på bloggen just nu... men jag har sååååå mycket att göra på jobbet att jag inte har tid med något annat än jobb, äta, andas och träffa älsklingen en stund innan jag däckar för natten. Men jag kommer nog tillbaka snart med massor att skriva om. Jag är sååå shopping sugen! Min shopping-tarm skriker efter lite nytt... och jag ska göra allt jag kan för att stilla det suget. Det börjar väl visa sig här snart...


Jag var och spanade in minimarkets jacka igår på Victoria Arena, i göteborg. Den fanns bara kvar i den vita varianten, och jag kan tänka mig att den svarta är riktigt snygg i verkligheten. Men men... den kommer inte att bli min. Jag har bestämt mig för att glömma den. 3200 för en tunn vårjacka... neee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback