Sug efter väskor

76915-384  76915-385


Det här är vad jag är ute efter...


• Den röda väskan, från H&M, är det så härlig färg på. Men den är slut på nätet!
  Har inte hittat den i någon butik än men den kanske kommer in...
  Modellen passar in på min bild av vad jag är ute efter. 249kr.

• Den svarta i läder, från H&M, lika snygg modell som den röda. 798kr.

• Så grymt snygg höstväska. Det bara skriker höst om denna väska.
  Stor och rymlig. 598kr.


Alla tre passar riktigt bra till min svarta trench och en snygg vinterkappa.
(som också ska inhandlas... när jag hittar någon.)


Kommentarer
Postat av: Josefine :o)

Pannkaksbruden!! De har fått in "din" röda väska på nätet nu när jag kollade!!!!! :)

2006-09-11 @ 18:08:09
Postat av: Josefine :o)

Förlåt.. :( Det var min dator som inte hade uppdaterat att den var slutsåld..

2006-09-11 @ 18:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback