Pust!

76915-374

Äntligen! Jag  var och köpte dem i dag efter jobbet. Hittade dem igår med lite hjälp från Sarah (Tack sara!). Jag fick ett mail från en läsare som innehöll ett litet tips och det lönade sig. Hade inga pengar igår så jag kunde inte köpa dem och man får ju inte lägga undan mer än en timma. (Man får ju knapp lägga undan något någonstans längre.) Iaf det fanns två kvar i min storlek, 39, så jag tänkte att då är det ju lugnt dem kommer att finnas kvar till imorgon (kl var 18.00). Idag gick jag med lätta steg mot
Nilson. Går in i butiken och börjar titta efter skorna... men ser jag dem tror ni? Nej, inte någonstans. Jag går fyra gånger fram och tillbaka och kolla ALLA hyllor. Inga skor. Frågar i kassan. Får svaret: nej, dem är slut.  Vaaaaa! Panik! Rusar upp till den andra Nilson letar frenetiskt i hyllorna ser dem inte först men sen upptäcker jag dem inklämda mellan några andra skor. Hoppas dem finns i min storlek är allt jag tänker. Lyfter första skon... 38... andra skon... 40... (snälla!) tredje... 41... (skit också!) fjärde... 39 JAAAAAAAAAAAA! Sen var det raka vägen till kassan. Tjitjing! Tänk allt detta för ett par skor... Haha... Men de är väl värda det. Dem är både mjuka och sköna. Det lär inte bli vare sig skoskav eller ömma fötter här inte. Jag är såå nöjd.


Kommentarer
Postat av: Lindis

Visst blir man galen när man hittat något och det är borta när man kommer tillbaka... man SKA inte vänta med att köpa, det har jag lärt mig! Bättre att köpa och sen lämna tillbaka i så fall...

Föresten, de var riktigt fina! *vill ha*

Postat av: Superprinsessan

Hej! Jag har precis hittat din blogg, du skriver precis om det som jag vill läsa om. Skorna var riktigt snygga. Blev mycket förtjust i rosetten på sidan - det är sådana detaljer som gör skorna. Men du måste avslöja vad du fick ge för dem!

2006-09-06 @ 21:06:14
Postat av: Pannkaksbruden

Lindis: Skojar du eller! Jag kände paniken välla fram... usch, inte kul!


Superprinsessan: Kul att du hittar mycket läsning du gillar. Jag fastnade för skorna direkt. Rosetten är det lilla extra. 800kr fick jag ge för dem. :)

2006-09-07 @ 11:14:03
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback