Jag behöver...

76915-391

Nelly har fått in en riktigt snygg omlottkofta, från Rules by Mary. Jag gillar puffärmarna eller vecken på axeln. Sött. Frågan är om man ska ha en röd eller blå? Den blå känns mest användbar. Plus att den röda nog inte riktigt är "min" röda. Jag hade helst velat haft den i svart. Men nu finns ju inte det... Tur att det är en snygg blå färg. 598kr. Med 50kr rabatt (om du går via länken) Så blir det 550kr. Är väl helt okej eller?


(undra vad det är för material... finns ingen info om den än)

Bild från Nelly.se

Kommentarer
Postat av: Josefine :o)

Jag beställde den i rött :) Har letat efter en röd kofta..som du vet ;) och den här var så söt..:) + att den kostar 899 med medlemsrabatt på bubbleroom.com (ord. 999kr) så detta är ju "fynd" :) Koftan är i 100% merinoull. Mjuk och gosig! Kram!

2006-09-14 @ 00:13:57
Postat av: Pannkaksbruden

Josefine: Kul att du hittade en röd kofta till slut! Du kan ju berätta om den när du har fått den? Jag funderar på om jag ska slå till jag också...

Postat av: Josefine :o)

Jag skickar ett litet meddelande när jag fått tröjan..:) Den är redan på väg..(beställde igår kväll) Spännande..hihi.. en riktigt mysig och speciell höstkofta tycker jag..Kram!

2006-09-14 @ 14:25:43
Postat av: Josefine :o)

Fick min kofta idag!!!!! :) Den är helt underbar! Den röda färgen är så fin och den sitter som gjuten! Jag vill inte ta den av mig..Det är väl ett gott betyg? Rekomenderas verkligen som en investering i höstgarderoben! :)

KRAM!

2006-09-15 @ 13:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback