Hjälp mig!!

Jag såg en tjej igår som hade ett par väldigt snygga skor. Jag letar efter liknande. Men jag kan inte hitta dem någonstans... så jag tänkte be er om hjälp. Har någon sett dessa skor någonstans? (jag är inte grym på att måla så ni får försöka se dem framför er ändå...)

De är helsvarta, med broderat mönster som sicksack sömmar över hela skorn. Med en rosett frame vid tårna. 5 cm klack kanske. Det mörka partiet vid hälen ska föreställa skinn eller något liknande...

Någon som känner igen det?

Kommentarer
Postat av: Elsa

Tyvärr men de var då söta ialf.!

Postat av: Idasan

MassmioDutti har liknande fast med låg klack som är svarta. Alltså ballerinor.

2006-09-04 @ 12:32:35
Postat av: Pannkaksbruden

Idasan: De kanske har med klack också... kanske ska ta mig en sväng dit och titta iaf. Tack!

2006-09-04 @ 14:18:25
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Molly

Låter som ett par jag såg på din sko idag..kostade 298:- och fanns i gult,rött och svart.

2006-09-04 @ 17:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback