Dumma jag!!!

När jag var i london i helgen så såg jag MINA pumps. Men dum som jag var så köpte jag dem inte. Pucko jag! Hittade dem på Zara i storlek 39. Men jag tyckte dem kändes lite stora och jag ville prova dem i 38. Men på den Zara så fanns dem inte i 38. Så jag tänkte att då testar jag dem på nästa Zara (finns ju hur många Zara som helst i London) men jag hittade inte skorna på nästa Zara och inte nästa Zara efter det heller, och efter 5 Zara så gav jag lite upp... och glömde sakta av dem. Men nu när jag sitter hemma i sverige igen så ÅNGRAR JAG MIG!! Jag skulle ju för sjutton köpt dem, man kan ju stoppa i en halvsula om dem är förstora. (så stora var dem inte) Dyra var dem inte heller! Helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback