Benetton höst

Benetton höst
Jag är brukar ha perioder när jag handlar nästan bara från en butik. Antagligen för att de har en stil/kollektion som passar min stil och min bild av vad jag vill ha. Jag brukar nog bestämma mig innan säsongen har börjat vad jag är ute efter, lite efter vad som fattas i min garderob. Jag har mycket basplagg i min garderob. Men sedan lägger jag till någon eller några detaljer som fångar mitt öga från säsongens trender. Det är alltid något nytt som man fastnar för.

Den här hösten känns som en
Benetton höst. Stickade tröjor, klänningar och några färglada accessoarer, halsduk, basker och ett par vantar kanske...


Bild från Benetton

Kommentarer
Postat av: sorbonne

Åh, så fint!

Postat av: Mary

Ojoj, vad fint! Den vita stickade kjolen är så söt, jag kan knappt vänta tills snön kommer när ag ser den. Ska nog svänga förbi Benetton imorgon...

2006-09-05 @ 14:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback