Sensitive Cleanser

76915-427

En sak jag köpte iförrgår är den här rengöringen, Sensitive Cleanser, jag har ju frågat efter bra rengörings krämer och fått tips på en från apoteket. Har inte blivit av att jag kommit i väg och köpt den. Så jag tänkte när jag var på make up store igår tänkte jag att jag lika gärna kunde testa en av deras. Då rekomenderade makeupartisten den här. Jag ska testa den några dagar så får jag se vad jag ger den för omdömme. Någon annan som har den eller har testat den? Vad tyckte ni?

 

 


Den innehåller Aprikoskärnolja: Mjukgörande, tas lätt upp av huden. Arnika: Läkande, antiinflammatorisk, antiseptisk och motverkar klåda. Stimulerar blodcirkulationen och påskyndar läkning av sår och irriterad hy. Särskilt bra för oren hy. Avokado olja: Ger en fetare yta som skyddar mod väder, vind och bevarar fukt. Är mjukgörande och stärkande, särskilt bra för torr och känslig hy. Gurka: Kylande, avsvällande, astringerande (åtstramande) och mjukgörande. Jojoba: Djuprengörande egenskaper, öppnar upp tilltäppta porer, motverkar uppkomst av pormaskar. ”Jojoba jojobbar djupt.”


Innehållet får ju den att låta bra iaf....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback