Retstickor

Varenda dag när jag står och väntar på bussen i brunnsparken så ser jag typ 15 stora skyltar som säger håll ögonen öppna Zara öppnar här i april. Det är mer än ett halvår tills dess. Jag blir bara irriterad varenda gång jag ser dem skyltarna. Var för kan dem inte öppna redan nu?!  Vad är det för ret fasoner. Ett halvår... (jag vill ju ha dem där skorna jag såg i London nu! ) Jag hoppas bara att det inte blir så att alla har samma kläder. För när Zara öppnar här så kommer det bli rena hysterin. Tänk för några år sedan när H&M hade många plagg av samma modell ute. Då kunde man se vissa plagg på varenda människa. Tråkigt! Men nu har det blivit ändring på det och det tackar vi för. Så popis som H&M är nu har dem väl aldrig varit.

Kommentarer
Postat av: Lalisen

Håller med dig fullständigt om det där med Zara (om H&M också)Var inne i stan för lite shopping idag, och den där skylten retar mig. Men samtidigt ger den lite ljusning i tillvaron ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback