Guldkant på vardagen

Igår var jag och hämtade ett paket på posten. Jag har ett paket från H&M på väg. Jag var inne på nätet och såg att det låg hos mitt postenombud. Wohooo äntligen! Har väntat på det paketet länge. Så när jag skulle hämta ut det så lämnade jag över lappen och väntade medans killen letade efter paketet. Det är inget litet paket jag väntar på men det kunde inte han veta. Jag såg mitt H&M paket ståendes på golvet. Funderade på om jag skulle säga till honom men han hittar väl det själv någon gång. Så plockar han fram ett litet paket. Från adlibris. Besviken jag blev! Men min kokbok med Leila httade jag i paketet. Kul! Så nu ska det läsas recept!


Nu måste jag ju vänta till på måndag innan jag kan hämta ut mitt H&M. Kan man hämta ut sitt paket utan att ha fått hem en avi?

Kommentarer
Postat av: Jill

hej! Har funderat att beställa från asos.com. men har läst att paketet kommer till dörren och att man måste skriva på någonting. men det skulle inte funka för mig. hade du hämtat ut ditt paket från posten? kan man göra det?

2006-10-29 @ 12:16:39
Postat av: Anna

Jadå, bara du har kolli-id/löpnummer, spåra paketet på nätet så borde du kunna se det där(är det HM, gå in på deras hemsida, logga in på "mina sidor" och kolla beställda varor så ska det finnas länkat). Hett tips är annars sms-avisering.

Postat av: Pannkaksbruden

Jill: Jag har alltid fått hämta ut mina paket från Asos på posten. Har aldrig fått det till dörren. Bor du ute på landet så kan det hända att posten kommer ut med det och ringer på.

2006-10-30 @ 12:44:46
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Pannkaksbruden

Anna: Okej, ligger det ingen avi innanför dörren när jag kommer hem idag så blir det till att spåra det på nätet. Tack för hjälpen!

2006-10-30 @ 12:46:19
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback