Djävulen bär prada

76915-429
Var och såg
Djävulen bär prada igår. Oj vad jag blev besviken. Visst visste jag innan att den inte skulle vara så bra m.m. Men det var flera scener som jag hade sett fram emot att se. Men nerklippt var den. 1 h 49 min lång är den och det är alldeles för lite. Hade sett fram emot scenen där dem sitter och slår in alla julklapparna bland annat. Men jag skulle inte tacka nej till att se den igen. Alla kläder och skor gör ju en tjej galen. Jag blev lika shopping sugen som när jag hade varit och sett In her shoes.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Läste att du lämnade La Redoute rean "tomhänt". No problem, med koden "62318" får du halva priset ändå:-). Dock inte "minipris" och "outlet". mvh Sanna

2006-10-29 @ 17:28:38
Postat av: Pannkaksbruden

Sanna: Tack för tipset! Men jag fick ett mail från La Redoute som jag svarade på och fick min beställning iaf. Men tack! ändå. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback