Tomhänt från V&R...

76915-448
Skit! Det var bara två saker jag ville ha och det blev inget av dem. Blusen sålde slut på två röda. Så den kunde jag glömma så fort jag klickat på den. Sen försökte jag mig på att klicka hem tightsen. Jag lyckades lägga dem i shoppingbagen men när jag efter en stunds väntan kommer jag fram till kassan men då är min shoppingbag tom!!! Så jag får gå tillbaka och börja om... men då är dem slut sålda!! Hatar detta! Suger fett! Godnatt! Ingen ide att sitta uppe mera. Skit! Kunde lika gärna gått och lagt mig vid 10 ikväll samtidigt/tillsammans med M...


Om någon lyckats beställa för många eller inte vill ha tightsen i svart, så säg gärna till! (storlek xs-s)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!

Ett tips när du är ute efter H&Ms special kampanjer är att åka till köpenhamn. Jag var där 3 dagar efter kampanjen hade släppts och danskarna strosade ovetandes förbi alla VictorRolf kläder medan jag rafsade åt mig (det var ingen hysteri alls!).
Om du inte bor i närheten av det rödvita landet så förstår jag att tipset är långsökt :)

-Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback