Dream about Stylein

76915-446
Dessa bilder väckte ett STORT habegär hos mig. Kjolen med hängslen och högmidja och den blå klänningen med fickor är ju rena drömmarna för mig. Märket heter
Stylein och bakom det står Elin Nyström. Så vitt jag vet så håller hon till i Göteborg. Kläderna säljs i butiker lite överallt i sverige. Ta en titt på hemsidan så hittar du både snygga kläder och var du kan leta upp dem om du vill "klämma och känna" lite mer på dem.



Ingen som känner en stark impuls av att skänka något av dessa plagg till mig? Det skulle uppskattas... denna kjolen hade jag kunnat skippa en hel del annat för. Jag måste nog leta upp någon affär och titta lite närmre. Vill ha!
 


Bilder från Stylein


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback