Böcker att läsa...

76915-436
Nu har jag letat upp några böcker som jag kan tänka mig att läsa. 37 kronor per pocketbok, (hos
Adlibris) det är inte mycket det. Hos Pocketshop kostar de ju runt 65 kronor. Jag gillar ju tjejböcker som handlar om kärlek, kläder, livet, problem, jag gillar böcker som får mig att må bra.


Min legendariska flickvän  "Som en manlig Bridget Jones..." enligt Damernas Värld den kan jag tänka mig att klicka hem. Det låter som att den kan underhålla mig några timmar.
Ska vi slå vad?  "Minerva tror att Cal slagit vad om att han ska få henne i säng, och det gör henne rasande. Det vadet ska han minsann förlora!" Den början gör mig intresserad. Jag är lika envis som hon så jag gissar att Cal kommer få det hett om öronen...
Robbie : en superstjärnas väg från botten till toppen  Är du intresserad av popstjärnan vars världsturné 2006 sålde slut alla 1,6 miljoner biljetter inom loppet av bara tre timmar. (den är skriven av en journalist på aftonbladet)
Min stora kärlek  Handlar om Alisons sökande efter kärlek... och dråpliga försök på vägen till att hitta den stora kärleken.
Nymåne  Kärlek.
Inte enklare än så 
Kommer inte ihåg om jag har läst denna boken eller inte...
Trollbunden
 
Lyckligt äktenskap – killen är otrogen – tjejen vill inte ge upp sin stora kärlek...
Att komma hem ska vara en schlager
  Vet inte riktigt vad den handlar om men jag blev sugen på att läsa den iaf...




(Uppdatering: Nu är tre av böckerna på väg hem till mig.)


Bilder från Adlibris

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Tack för dina boktips! Du har en väldigt trevlig blogg! Gillar den!

Postat av: Pannkaksbruden

Junitjej: Tack! Kul att du gillar vad du läser.

2006-11-09 @ 15:05:47
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback