Var ska vi börja?

Hinner inte skriva så mycket nu måste jobba klart. Har lite jag måste göra klart innan jag kan gå hem för dagen. Men jag är hemma ensam ikväll så då kan man skriva och pilla och ha sig. Testa lite å så. Men jag hinner skriva att jag har beställt ett par röda ballerinaskor med vita prickar från asos. Som borde komma om någon dag eller två. Jag väntar otåligt. Har försökt hitta ballerinas i stan som ser ut som jag vill ha dem men ingen tur där inte. Så då får vi nät shoppa lite istället och där hittade jag flera par. Men vi börjar med ett par så får vi se. Har köpt en DVD-film också men den vette katten om den är något att ha... lätt att det var ett impulsköp. Hade precis får reda på att jag ska få tillbaka lite pengar. (säkert ett fenomen ingen annan känner igen...) Lätt att bara klicka på nätet. Man ser ju inte pengarna. KRAM PÅ DiG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback