Underkläder

76915-23nelly_svart

Dessa gillade jag starkt, söta men inget gulligull utan lite fräckare. Finns hos
Nelly.

Jag är inget fan av string. Man har ju en hel del string så jag är inte emot det men jag väljer hellre hipsters, breifs, än string. Tycker det är snyggare och definitivt bekvämare. Så här kommer lite roliga...




Lite spets också.. dessa finns i både svart och vit.



Jag gillar att matcha BH med trosa. Inte för att jag följer det så jätte ofta... Men de gånger man har det känns det lite lyxigare. Här är linnen med matchande trosor. Något man kan springa omkring i i lägenheten i sommar när det är för varmt för mer kläder. (händer kanske inte så ofta men när det händer så kan man ju springa omkring i något snyggt iaf) Den turkosa är helt klart en stor favorit!




Allt kommer från Nelly. Hittade massor därifrån idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback