Mitt val Elie Saab

              
Om jag någonsin skulle få chansen att få ta ett steg på röda mattan och få en klänning från valfri designer (som att det någonsin skulle hända!) Då hade jag Valt en klänning av Elie Saab. Den libanesiske designern gör mycket vackra och skira klänningar för dem med mycket pengar. En klänning i guld (med lite mindre slits dock), en röd sidendröm (allas ögon hade ju fallit på en), en glittrig söt historia (denna hade jag velat äga/ha i min garderob. Men man hade ju inte kunnat använda den så ofta...), eller en vit dröm (hade velat haft den i en annan färg dock. Den är lite för mycket brud i vitt), eller en turkos fjäderlätt klänning (tillsammans med Carolas fläktar). Någon gång...



Vi andra som inte har råd för tillfället får satsa på dessa klänningar...

     

Den Röda och den Svarta är från Oasis för ca 800kr styck.
Den Rosa spetsklänningen är från Asos och är din för 744,92kr.
Den Bruna får du för 979kr och den Svarta kostar 499kr, båda från La Redoute.

Från Oasis, Asos, La Redoute, Bubbleroom.

Kommentarer
Postat av: sarah

Oj så fina klänningar där uppe , men bland de billigre varianterna gillar jag den svarta från oasis !

Postat av: från hannahsthlm

Oasis klänninarna är cute som budget varianter =)!

2006-05-28 @ 11:46:31
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Pannkaksbruden

Mina två absoluta budget favoriter är den rRöda från Oasis och den Svarta enkla klänningen från La Redoute. Svart funkar ju alltid. Med accessoarer så är det lätt att klä upp lite extra eller ner till lite diskretare. Den svarta med band i midjan funkar lika bra med höga klackar eller låga skor. Söt kofta till. Min svarta kuvertväska i spets skulle passa perfekt. Nu blev jag lite sugen på den nu när jag tänker på allt man kan göra med den. Kanske ska springa in på Oasis och titta om den finns inne och prova den. Hmmm...

2006-05-28 @ 14:40:27
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Sofie

Den sista svarta gillar jag. Enkel och diskret. Söt med bandet i midjan, så att det händer något på mitten av klänningen också inte bara svart.

2006-05-29 @ 13:50:41
Postat av: Pannkaksbruden

Sofie: Bandet i midjan gorde mycket för den svarta klänningen.

2006-05-29 @ 14:38:57
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback