Min favorit

min tröjakort brun

Tröjan till vänster är tröjan som jag har sprungit omkring med dygnet runt i vinter, (nästan iaf) en av mina absolut favorittröjor. Köpte den i höstas efter mycket letande efter just en sån tröja. och sen såg jag i senaste minikatalogen från
H&M Rowells att dem har fått in den där, i svart också. (färgen jag egentligen var ute efter men som inte fanns i affär) Men nu såg jag i Höstkatalogen, från H&M, att det kommer fler liknande modeller långa, korta, ull, "mohair". Blir nog en tröja till för mig har snart slitit ut min andra. Snyggt med ett skärp i midjan eller något band. Omlotten lever vidare...

Jag hade lovat mig själv att inte öppna höstkatalogen (det är fortfarande vår!) och titta på höstkläderna. Men svag som man är så tog nyfikenheten över. Men så sugen på att köpa höstkläder blev jag inte... kanske för att man inte fått uppleva sommaren än?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback