Linnebyxor

Var och letade efter ett par vita linnebyxor igår i stan. Men hittade inga. Jag lyckas VARJE ÅR att missa alla vita linnebyxor, dem hinner sälja slut innan jag ens hunnit titta efter några. Jag hann bara igenom halva stan igår så jag ska ta andra halvan idag. Jag har alla förhoppningar om jag ska hitta nått par iaf. Skönta att ha när det är varmt, det är slappt och skönt med linnebyxor.

Passade på när jag var ute i stan igår att köpa på mig lite basiclinnen ett vitt och ett rosa (är väldigt inne på rosa för tillfället) från
H&M och ett par vita flip-flops med band man spänner runt fotleden, väldigt bekväma. H&M har fått in mycket nu.. både accessoarer, toppar, kjolar. Hade en fin vit kort kjol för 149:- men jag var inte på jakt efter det så den fick ligga. (till nästa gång)

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej

Läste att du fått H&M's höstkatalog, men hur? den ska väl inte komma förrens i augusti?
hur får man tag på den ...är sugen:)

Postat av: Pannkaksbruden

Jessica: Jag fick den på posten. Kanske inte alla har fått den? Men är du med i H&M club så får man den hemskickad. Jag blev lite förvånad när den dök upp för tre veckor sen. Kändes lite tidigt(!) Stod något om utvald bla bla... men jag trodde att det kom till alla iaf. (brukar ju vara sälj knep) Är du med i H&M club?

2006-05-17 @ 12:51:28
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Samuelkjersti

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2010-02-19 @ 13:30:14
URL: http://samuelkjersti.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback