Helt vanlig tisdag kväll.

Nu sitter man hemma har ätit middag och har alla fönster stängda allt för att inte släppa in någon pollen. Det är lite varmt/kvavt här hemma kan jag säga. Min älskling är ute och sparkar lite boll (hans favorit sysselsättning) han pallar väl inte med värmen här inne. Funderar på att köpa en fläkt att ha så länge det är pollensäsong. Ska nog titta på det imorgon.

Nu lite kläder! Har en
klänning jag går och suktar efter eller snarare gått och suktat efter i några månader. Härligt perfekt till sommaren, från Victoria Secret. Grön/vit randig. Dollarn är ju inte så hög så man kanske ta ta tag i det nu och köpa den. Även om man borde vänta till lönen. Om man ska ha något att äta resten av månadern.

De röda skorna från asos. Om någon vill se. Såå söta!



Kommentarer
Postat av: Catti

Sweeeeeet shoes! Har typ likadana som jag köpte förra sommaren fast med rosa blommor överallt. Måste nog köpa mig ett nytt par.

Postat av: Pannkaksbruden

Ja visst är dem söta! Kommer nog bli en av favoriterna i sommar.

2006-05-11 @ 13:40:21
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback