Frågor och svar

1. Vilket är det bästa plagg du köpt? Fördelar och nackdelar med detta plagg?
Måste nog vara ett par mörkblå fornarina jeans jag köpte för evigheter sedan. Sitter alltid lika snyggt även efter 4 år!
2. Vilket är det dyraste plagg du köpt? Är du nöjd med plagget?
Det måste vara en topp jag köpte till min systersbröllop för 4 år sedan, jättefin då men jag har aldrig använt den igen efter det. Den var så dyr så jag vågar inte slänga den även om jag aldrig använder den.
3. Hur ser du ut en vanlig dag?
Jeans, enkel topp i vitt, svart, eller brunt tror jag det blir oftast. Favorit väskan för tillfället, låga skor och ett par diamantörhängen. Blingbling armband också såklart! Det är ute jag vet... men jag är Miss Blingbling.
4. Hur mycket skulle du som max kunna betala för ett plagg?
Tror inte det finns något max. När jag får habegär efter något så är det kört! För en jacka, jeans eller något mera långvarigt kan jag betala lite extra för.
5. Har du någon/några speciella personer som modeinfluenser?
Jag brukar spana in celebrities som Jessica Simpson, Nicole Richie mfl. Men jag snor nog inte så mycket från dem... brukar spana in smådetaljer som de har. Roligare att ha sin egna stil men att få tips på assesoarer är alltid kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback