Bröllop!

Jag ska på bröllop i Augusti fick jag reda på igår. Inbjudan kom med posten igår. Så nu får jag allt börja fundera på vad jag ska ha på mig... 3 månader kvar. Men man kan ju inte börja leta för tidigt. Ska till Spanien tre veckor innan bröllopet är så hittar man inget här hemma så kommer jag nog att hitta något där nere iaf. Sen kommer man att vara brun och fräsch också! Gött. Bra tajmat säger jag. Jag tror att jag vill ha klänning. En lång, färgglad, somrig klänning är nog vad jag ser framför mig. Tror jag... någon som har några bra förslag?

Kommentarer
Postat av: Persita

Det finns mycket snygga klänningar i Spanien till BRA priser, du kommer säkert att hitta nåt där :D

Postat av: Pannkaksbruden

Det är min förhoppning! :) Tror att jag kommer lagom till rean där nere så jag kanske hittar något/några fynd!

2006-05-31 @ 08:10:44
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback