Weekendbag

 Granit, väska från sidan  
Nu har jag införskaffat mig en efterlängtad väska. Jag har saknat en stor väska att ha när jag åker till landet över helgen eller när man åker bort en weekend med kompisarna. Jag har haft ögonen på den här väskan i några år måste jag säga men jag har aldrig kommit mig för att köpa den. Men så sprang jag in på Granit igår för att egentligen spana efter "min plånbok". Då hade Granit 20% rabatt på alla väskor. Fanns bara ett exemplar kvar så då fick den självklart följa med mig hem. Tålig och slitstark med plastad undersida. Går att tvätta i 40 grader om jag skulle skita ner den. Perfekt!


(på den lilla bilden: Spana även in det nyinköpta nymålade röda nagellacket. Som i verkligeheten är mycket mer blodrött.
Det är bara ett lager målat när detta kortet togs.)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur stor är den?

2006-06-28 @ 13:49:05
Postat av: Catja

Äntligen någon som vet hur viktigt det är att ha en bra stor "weekend väska"! Ingen har förstått mig när jag sagt att jag letat efter just en sån lagom stor, en sån som funkar över en helg, men även som handbagage på flyget! Jag hittade min nyligen jag med! En lycklig suck när man hittar den! =)

Postat av: Pannkaksbruden

Lisa: Den är lagom stor. ;) Jag vet inte... kanske 50x40. Den är perfekt iaf.

Catja: Jag förstår dig! Det är skönt att den äntlligen är min. Jag kommer att ha den med mig jämt... :)

2006-06-29 @ 10:18:50
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Amandusragne

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2009-07-23 @ 09:14:09
URL: http://amandusragne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback