Vinnare i Fotbollsturneringen är...

Nu är jag på landet med familjen och några vänner. Igår grillade vi och hade det jätte mysigt! Har ätit god mat och slappat. Så skönt. Härligt med lite lediga dagar... en dag extra ledigt iaf. Uppskattas alltid.

Vi hade en fotbollsturnering igår. Vi har spelat på ett sånt därnt bordsspel där spelarna sitter på pinnar och man snurrar på pinnarna för att sparka till bollen. Vi körde med gruppspel, kvartsfinaler, semi och den stora riktiga finalen. Där jag och K var med och vann. Wooohoo! Lite trött i händerna efter alla matcherna. Vi spelade utomhus så lite myggbiten blev man allt. Men vad gör man inte för sporten.

Åhhh... Nu är det dags igen, dags för mig att spöa skiten ur min kära far och bror! Heja på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback