Trött och lite grinig

Jag har varit så trött hela dagen. Vill bara hem och sova idag. Men så ringde M och frågade lite snällt och försiktigt om vi kunde åka hem till hans föräldrar hälsa på en stund och slappa. Visst! Inte för att det blir slappa helt för mig. Det blir det aldrig tycker jag när man träffar den andres familj. Man är alltid lite... ja ni fattar. Ens egna familj kan man vara helt avslappnad med. Man behöver inte hålla igång ett samtal om det blir tyst ett tag eller vad det nu kan vara. Men men... jag ska hem och sova en stund innan vi åker iväg till dem iaf. Äta något också... undra vad vad man ska äta ikväll?

Kommentarer
Postat av: issa

förstår precis va du menar. jag drar mej alltid för o hälsa på pojkvännens.. elakt men sant.

2006-06-16 @ 16:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback